Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!»

Αναλυτικά το πρόγραμμα του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων που διεξάγεται την Τρίτη 22 Νοεμβρίου (9πμ-6πμ) στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!»

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ & ΛΙΣΤΑ ΟΜΙΛΗΤΩΝ

Διοργανωτής είναι το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μέγας Χορηγός του Συνεδρίου είναι η Autohellas Hertz
Χορηγοί είναι οι εταιρίες clientIQ, COSMOTE, IMPACT, Praktiker, Protergia, Regate, Scotwork, Viva Wallet και υποστηρικτές Χορηγοί οι ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ – ΣΑΒΒΙΔΗΣ, ευρηκα, DSV, Melissa ΚΙΚΙΖΑΣ, My Market METRO CASH & CARRY, NEON ENERGY, NetU, SONY.
Χορηγοί επικοινωνίας Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΣΚΑΙ & Boussias Communications, χορηγός φιλοξενίας το ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental Athens, χορηγός εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis και conference experience sponsor το Conferience.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), της Ελληνικής Επιτροπής ECR (ECR Hellas) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).
Website : www.ipe.org.gr/events/event/7-sinedrio-poliseon/


Το Συνέδριο θα ασχοληθεί με τις νέες συμπεριφορικές τάσεις του καταναλωτή, οι οποίες οφείλονται κατά πολύ στις δυνατότητες που παρέχει το digital και το mobile. Το Συνέδριο θα αναδείξει τη σημασία του customer experience και θα υποδηλώνει τη φροντίδα του customer journey από τις πωλήσεις, εντός και εκτός ψηφιακού περιβάλλοντος.
Οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου είναι:
Πάνελ συζήτησης 1
Ο αναδυόμενος Έλληνας καταναλωτής και οι αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του
Γενικοί και Εμπορικοί Διευθυντές αναφέρονται στο πως οι επιχειρήσεις τους αναλύουν τον αναδυόμενο καταναλωτή και τις στρατηγικές τους για να αντιμετωπίσουν τις νέες συμπεριφορικές του τάσεις
Πάνελ συζήτησης 2
Νέες πρακτικές/ τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς
Σύντομες παρουσιάσεις από εταιρίες ή/και εξειδικευμένους service providers που παρουσιάζουν case studies όπου μελετούν με νέα εργαλεία (business analytics, recommended systems, κλπ) την συμπεριφορά των καταναλωτών, τις νέες στρατηγικές/ δράσεις των επιχειρήσεων και τα σχετικά αποτελέσματα
Πάνελ συζήτησης 3
Οι πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων
Εμπορικοί διευθυντές καθώς και διευθυντές πωλήσεων αναλύουν τα θέματα που τους απασχολούν (π.χ. ανάπτυξη προσωπικού, οργάνωση της εξωστρέφειας, αύξηση της παραγωγικότητας, κλπ) ώστε οι πωλήσεις να συνεχίζουν τον κομβικό ρόλο τους στην αναπτυξιακή στρατηγική των επιχειρήσεων

Πάνελ συζήτησης 4
Προκλήσεις και προοπτικές για το αβέβαιο 2020
CEOs, τραπεζικοί, Ακαδημαικοί και σημαντικοί decision makers συζητούν και αναλύουν την μακροοικονομική κατάσταση της χώρας, τις διεθνείς εξελίξεις, τις προκλήσεις και τις προοπτικές για την Ελληνική οικονομία και τις προβλέψεις τους για το 2020