Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Μία πρόταση – δύο μηνύματα: Πόσο διαφορετικά σκέφτονται οι άνδρες και οι γυναίκες;

Μια λέξη – μια φράση και το μήνυμα που κρύβεται πίσω από αυτή: Ζευγάρια που γνωρίζονται και καταλαβαίνονται καλά, κατάφεραν να αναπτύξουν ένα “μυστικό κώδικα”. Το μήνυμα που κρύβεται όμως πίσω από τις διάφορες φράσεις τις περισσότερες φορές είναι διαφορετικό όταν είναι τις έχει πει γυναίκα και διαφορετικό όταν την έχει πει άνδρας.

Σας παραθέτουμε μερικά παραδείγματα από τη συζυγική καθημερινότητα:
Νυστάζω, αγάπη μου
Το μήνυμά του: Νυστάζω.
Το μήνυμά της: Άσε με μόνο ήσυχη
Ναι αγάπη μου, το νέο σου κούρεμα μου αρέσει
Εκείνος σκέφτεται: Το προηγούμενο μου άρεσε περισσότερο.
Εκείνη σκέφτεται: Ένα νέο κούρεμα! Μήπως έχεις άλλη;
Το Σάββατο ο Peter θα γιορτάζει τα γενέθλιά του
Αυτός εννοεί: Επιτέλους θα βρεθούμε ξανά εμείς τα αγόρια.
Αυτή εννοεί: Ω, όχι, θα με ζαλίσει πάλι η σπαστική φίλη του Johanna.
Κάνε ό,τι θέλεις
Αυτός εννοεί: Έλα χαλάρωσε τώρα με τα νεύρα σου…
Αυτή εννοεί: Αυτό θα το μετανιώσεις!
Βρίσκεις ότι πάχυνα, αγάπη μου;
Εκείνος εννοεί: Λες να γυμνάζομαι λίγο περισσότερο;
Εκείνη εννοεί: Πες μου σε παρακαλώ ότι μ’ αγαπάς!
Απόψε, μπορεί να αργήσω λίγο
Το μήνυμά του: Όταν θα γυρίσω θα είσαι ήδη στο κρεβάτι.
Το μήνυμά της: Μην ανησυχήσεις αν αργήσω.
Έψαξα στο Google για ταξίδια διακοπών
Εκείνος εννοεί: Χρειάζομαι επειγόντως μια αλλαγή σκηνικού!
Εκείνη εννοεί: Θα ήθελα λίγο χρόνο για τους δυο μας.
πηγή:allesgr.de