Οι πολυεθνικές κυριαρχούν στην αγορά της Μπύρας EnneaNews |
Η περασμένη δεκαετία
ανέδειξε καινούριες ελληνικές μπύρες όπως η Ελληνική Ζυθοποιεία του Γιάννη Χήτου, η ΕΖΑ
του Θανάση Συριανού αλλά και μικρότερες όπως
η Βεργίνα του Δημήτρης Πολιτόπουλου, η μπύρα Νήσος της Μάγιας Τσόκλη, κ.α.
Όμως τώρα τα μερίδια αγοράς
πάλι πολυεθνικοποιηθήκαν.
Αυτό άλλωστε
καταδεικνύει η πώληση του 49% της ελληνικής ζυθοποιίας στο Carlsberg Group.
Με αποτέλεσμα η
Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η Ολυμπιακή
Ζυθοποιία να κατέχουν τώρα το 85% της ελληνικής αγοράς μπύρας.
Και όλες οι ελληνικές ζυθοποιίες να
συγκεντρώνουν ένα συνολικό μερίδιο μόλις 20% με την ΕΖΑ να είναι μοναδική με
ποσοστό να είναι με 8%.