Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Να έχεις σχέση ή όχι; Το ζυγίσαμε και καταλήξαμε…

Να έχεις σχέση ή όχι; Το ζυγίσαμε και καταλήξαμε…enneanews


Για να βγω Σάββατο βράδυ πρέπει να ψαχτώ από την Πέμπτη, να τηλεφωνήσω σε δυο τρεις φίλους -επίσης χωρίς ταίρι- και να τους κάνω την τέλεια πρόταση. Αντιθέτως οι δεσμευμένες φίλες μου είπαν ότι αυτό το Σάββατο κανόνισαν να πάνε με τα αγόρια τους σινεμά και μετά θα περάσουν από το Μοναστήρι για κανά ποτό. Και έμεινα να αναρωτιέμαι... μήπως η εποχή μας είναι τελικά μόνο για ζευγάρια; 
Η απάντηση δεν χρειάζεται κοινωνιολόγο. Ένα αληθινό crash test μιας ζευγαρωμένης και μιας λεύτερης ήταν ότι χρειάζεται. Διάβασε ατάκες βγαλμένες μέσα από τη ζωή.

Η ελεύθερη μίλησε:
Όταν πάω σινεμά το ζευγάρι πίσω μου κοιτάει τις ώρες που έχει παράσταση και όταν βρει αυτή που θέλει φιλάει ο ένας τον άλλον ικανοποιημένοι. Εγώ όταν κλείνω εισιτήριο πάω κατευθείαν στην ουρά για ποπ – κορν.

Στη θάλασσα όταν εκείνος της βάζει λαδάκι εγώ μοιάζω σαν να μου έχουν βάλει ζουρλομανδύα προσπαθώντας να αλείψω μόνη μου την πλάτη.

Όταν αγοράζω ένα καινούριο σετάκι εσώρουχα από τα Intimissimi μένω με τη μισή χαρά αφού μου υπενθυμίζω: Ποιος θα τα δει;

Όταν βλέπω ταινία στο dvd με ερωτικές σκηνές νιώθω ότι έμεινα στη μέση αλλά εσύ είχες μόλις το πρώτο προκαταρκτικό της βραδιάς.

Πόσες φορές μπορώ να πω «είμαι σε στη φάση που δεν ψάχνομαι» και να εξακολουθούν να με πιστεύουν;

Οι καλοκαιρινές διακοπές θέλουν ψάξιμο: Που θα πάνε φέτος οι ελεύθεροι άντρες, που θα χωρέσουν τόσα σέξι φορέματα σε μια βαλίτσα και κυριότερα ποιος θα την κουβαλήσει που ζυγίζει 15 κιλά;

Κανείς δεν σε αφήνει να το ξεχάσεις. Στο γυμναστήριο της γειτονιάς μου έβαλαν super, οικονομική τιμή για το εξάμηνο αν εγγραφείς μαζί με ένα άτομο ακόμη.

Σταμάτησα να νοικιάζω ταινίες θρίλερ γιατί το βράδυ η μόνη παρέα που θα έχω είναι το φάντασμα από την ταινία.

Εκνευρίζομαι που όταν αγοράζω περιοδικά πηγαίνω πρώτα στην σελίδα με τα ζώδια ενώ εσύ ξεσκονίζεις το άρθρο «Και άλλες απολαυστικές (σ)τάσεις!»

Υπάρχει μια παγκόσμια συνωμοσία κατά των αδέσμευτων κοριτσιών. Αν δεν έχεις να διηγηθείς τα κρεβατοκαμώματα του Σαββατοκύριακο νιώθεις παρείσακτη.



Και η δεσμευμένη απάντησε:

Το σενάριο να πάτε στο σινεμά για να δείτε ακόμη μια φορά την ταινία επιστημονικής φαντασίας που διάλεξε εκείνος δεν σου φαίνεται ικανό να σου χαλάσει τη βραδιά;

Όταν ο καλός σου κοιτάξει την κοπέλα που έχει πιο ωραίο σώμα από σένα θα προτιμάς να σου είχαν βάλει ζουρλομανδύα.

Όταν δίνω τη μισή μου περιουσία σε εσώρουχα και εκείνος ούτε που κατάλαβε ότι είναι καινούριο πίστεψε με ήμαστε στην ίδια μοίρα.

Επειδή έχω αγόρι δεν σημαίνει ότι έγινα και sex machine. Όταν δεν έχω διάθεση εκείνος νομίζει ότι το παίζω δύσκολη.

Πόσες φορές μπορώ να πω ότι δεν βαρέθηκα ακόμη και να με πιστεύουν;

Κάτι μου έλεγε ο δικός μου για χωριστές διακοπές. Νομίζω για Ίο με τα φιλαράκια του. Αν τον πετύχεις πες του να στις κουβαλήσει εκείνος!

Δηλαδή θες να είναι μπροστά την ώρα που ιδρώνεις και πέφτεις ξερή στο πάτωμα του γυμναστηρίου από τον πέμπτο κοιλιακό(!)

Τότε σου προτείνω να κάνεις ολονύκτια ξενύχτια με αγκαλιά το Haagen Dazs θαυμάζοντας τα συνολάκια της Carrie Bradshaw στον 6ο κύκλο του Sex and the City. Εγώ πάντως το έχω επιθυμήσει.

Ψάχνω απεγνωσμένα να βρω έστω και μία καινούρια (σ)τάση μήπως και βγούμε από την ερωτική ρουτίνα του τελευταίου...και εγώ δεν θυμάμαι πόσο!

Σε αυτό έχεις δίκιο. Όμως, μπορείς πάντα να κερδίσεις το ενδιαφέρον μας αν αρχίσεις να μας λες για τον παίδαρο του διπλανό διαμερίσματος που χτες σου ζήτησε ζάχαρη.


Τα αποτελέσματα της τετ α τετ αντιπαράθεσης πρέπει να τα βγάλεις μόνη σου. Όπως βλέπεις δεν υπάρχει τέλειος κοριτσίστικος κόσμος! Όλα έχουν τη γλύκα και τα πακέτα τους!