Την επιτάχυνση της αδειοδότησης των υδατοδρομίων αλλά και την αντιμετώπιση των γραφειοκρατικών εμποδίων που βάζει στους επενδυτές επιχειρεί να επιλύσει σχέδιο νόμου του Υουργείου Υποδομών-Μεταφορών και Δικτύων που αναμένεται να δοθεί σε δημόσια διαβούλευση την επόμενη εβδομάδα.
Η κυβέρνηση επιδιώκει με αυτό το τρόπο να δώσει διέξοδο σε επενδυτές που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν το Ελληνικό Δίκτυο υδατοδρομίων στο οποίο πρόσφατα επένδυσε και ο όμιλος Ελλάκτωρ εξαγοράζοντας το 35% των Ελληνικών υδατοδρομίων, αλλά και να δημιουργήσει ένα εναλλακτικό μέσο μεταφοράς που ταιριάζει πολύ στη γεωγραφική μορφολογία της χώρας με τα πολλά νησιά.
Στο δίκτυο που θα λειτουργήσει άμεσα σχεδιάζεται να περιληφθούν η Κέρκυρα η οποία διαθέτει και τη πρώτη άδεια υδατοδρομίου που δόθηκε το 2014, οι Παξοί, η Πάτρα και ο Βόλος.
Σταδιακά η εξάπλωση των υδροπλάνων θα μπορεί να καλύψει και τις άλλες περιφέρειες της χώρας όπως είναι η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, το ΒΑ Αιγαίο ,οι Σποράδες και η Αττική με τον Αργοσαρωτικό.
Πηγή: ΤΟ ΘΕΜΑ
Η κυβέρνηση επιδιώκει με αυτό το τρόπο να δώσει διέξοδο σε επενδυτές που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν το Ελληνικό Δίκτυο υδατοδρομίων στο οποίο πρόσφατα επένδυσε και ο όμιλος Ελλάκτωρ εξαγοράζοντας το 35% των Ελληνικών υδατοδρομίων, αλλά και να δημιουργήσει ένα εναλλακτικό μέσο μεταφοράς που ταιριάζει πολύ στη γεωγραφική μορφολογία της χώρας με τα πολλά νησιά.
Στο δίκτυο που θα λειτουργήσει άμεσα σχεδιάζεται να περιληφθούν η Κέρκυρα η οποία διαθέτει και τη πρώτη άδεια υδατοδρομίου που δόθηκε το 2014, οι Παξοί, η Πάτρα και ο Βόλος.
Σταδιακά η εξάπλωση των υδροπλάνων θα μπορεί να καλύψει και τις άλλες περιφέρειες της χώρας όπως είναι η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, το ΒΑ Αιγαίο ,οι Σποράδες και η Αττική με τον Αργοσαρωτικό.
Πηγή: ΤΟ ΘΕΜΑ