Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής


 Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής για την τουριστική προώθηση της χώρας μέσω της Google. Η υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας θα αφορά τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας, των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Πολωνίας, της Ολλανδίας, της Ρουμανίας, της Αυστρίας, της Τσεχίας, της Δανίας και της Νορβηγίας, μέσω You Tube και Google Display Network.

Ειδικότερα, στις ΗΠΑ η διαφημιστική καμπάνια θα στοχεύσει στις 6 πολιτείες (California, New York, Texas, Florida, Georgia, Illinois) από τις οποίες προέρχεται το 50% των αναζητήσεων, ενώ ταυτόχρονα για το 2022 θα εξυπηρετούνται από έναν σημαντικό αριθμό απευθείας πτήσεων.