Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

ΕΤΟΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

 
 
 
Στα 6,5 δισ. ευρώ διαμορφώνεται η ετήσια δαπάνη στην αγορά του έτοιμου φαγητού, όπου εκδηλώνεται μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των διαφορετικών καναλιών διάθεσης.
Σύμφωνα με το insider.gr, αυτό επισημαίνεται στην ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη τη χώρα, η οποία αναδεικνύει τις σημαντικές και βαθιές αλλαγές από τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής καταγράφοντας τις αντιλήψεις του σε σημαντικά θέματα, γύρω από τις αγορές τροφίμων, όπως διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων.


Συγκεκριμένα παρότι τα κύρια γεύματα που μαγειρεύονται στο σπίτι αποτελούν κυρίαρχη τάση – με αυξανόμενη σημασία μάλιστα όπως καταγράφεται τα τελευταία χρόνια – σε σχέση με τα συμπληρωματικά γεύματα εμφανίζονται νέες τάσεις. Φαίνεται πως σε ακολουθία και των διεθνών εξελίξεων η αγορά έτοιμου γεύματος από τα σουπερμάρκετ φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος και ανταγωνίζεται τις υπόλοιπες επιλογές έτοιμου φαγητού των καταστημάτων μαζικής εστίασης.