νούμερα και δεν ασχολήθηκαν ποτέ σοβαρά με το περιεχόμενο!
Έκαναν το λάθος να πιστέψουν ότι είτε με ακριβές εκδόσεις (προσφορές κλπ), είτε με «φτηνιάρικες», οι κυκλοφορίες θα είναι ίδιες , οπότε δεν αξίζει τον κόπο για ψάξιμο και περαιτέρω προσπάθεια αφού δεν υπάρχουν επιπλέον έσοδα.
Ο κλασσικός φαύλος κύκλος που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια - αργά, αλλά σταθερά - στο "νεκροταφείο" της ανακύκλωσης.
Χωρίς μεγάλες κυκλοφορίες, δεν μπορείς να ξοδεύεις πολλά χρήματα, αλλά έτσι δεν θα έχει ποτέ φύλλο που μπορεί να προσελκύσει αναγνώστες - πελάτες, άρα δεν θα υπάρχουν τα έσοδα και η ισχύς που είναι τα ζητούμενα.
Η ίδρυση μιας εταιρείας που φιλοδοξεί να εκδώσει (ας πουμε) μια καθημερινή εφημερίδα ασφαλώς και εμπεριέχει ρίσκο όπως ακριβώς και η ίδρυση μιας οποιασδήποτε επιχείρησης.
Ο κόσμος που αγοράζει το προσφερόμενο προς πώληση προϊόν (καφές, φαγητό, ενημέρωση) "αποφασίζει" για την βιωσιμότητα ή μη του εγχειρήματος. Τα πάντα είναι θέμα γεύσης , ποιότητας και προσφερομένων υπηρεσιών.
Αυτό το ξέρει και ενας πρωτοετής φοιτητης business administration.
Oι άνθρωποι του Τύπου στην Ελλάδα πότε θα το μάθουν;
zoornalistas.com