Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Η μάχη της τηλεθέασης


 Ο ΣΚΑΪ θα στηριχθεί στην ενημέρωση (δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές), και στα reality προγράμματα, όπως το «Big Brother» και ο διαγωνισμός μαγειρικής «Top Chef», ενώ φέτος πρόσθεσε και μία καθημερινή δραματική σειρά στο πρόγραμμά του.


Ο ΑΝΤ1 κατεβαίνει στον ανταγωνισμό με το reality μαγειρικής «Game of Chefs» και τις δύο δημοφιλείς σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Ήλιος». Το Star έχει την πετυχημένη συνταγή του «GNTM και το «όπλο» του «Master Chef» αλλά και σταθερές αξίες, όπως «Ο Τροχός της Τύχης». Ο συνεργαζόμενος Alpha θέλει να καλύψει το χαμένο έδαφος στην τηλεθέαση και έχει ήδη κάνει τρομερή καμπάνια στο internet για τον «Σασμό».


Σε αντίθεση με πέρυσι, όταν το Mega επανήλθε στους τηλεοπτικούς δέκτες, στις αρχές Φεβρουαρίου, ο σταθμός του Βαγγέλη Μαρινάκη έκανε μεγάλες επενδύσεις σε σειρές, σε πρόσωπα και στο Champions League, στους ομίλους τους οποίου όμως δεν μπόρεσε να περάσει η ομάδα του Ολυμπιακού. Το Open αναζητεί ρόλο, επενδύοντας στην ενημέρωση, σε έναν τομέα που έχει έλλειμμα ακόμη η ΕΡΤ, η οποία έχει κάνει τεράστια και σημαντική προσπάθεια στη μυθοπλασία...


typologies.gr