Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Έλενα Παπαρίζου: «Δεν παρέστησα ποτέ ότι είμαι μοντέλο της Victoria's Secret»

Σε μια από τις πιο εντυπωσιακές της φωτογραφίσεις, η Έλενα Παπαρίζου για λογαριασμό του περιοδικού ΟΚ! που γιορτάζει τα 10 χρόνια του, μίλησε μεταξύ άλλων για το ρατσισμό που δέχονται οι γυναίκες σχετικά με τα κιλά τους. Η τραγουδίστρια ρωτήθηκε για την κριτική που δέχθηκε η Μαρία Κορινθίου για «τα χοντρά της πόδια», από fashion blogger, σε τηλεοπτική εκπομπή.
«Δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτό, όπως δεν ασχολούμαι όταν έρχεται κόσμος στο καμαρίνι μου και μου λέει: Μα εσύ δεν είσαι χοντρή, γιατί σε λένε χοντρή; Η Μαρία Κορινθίου είναι ηθοποιός. Αν θα έπρεπε να κριθεί για κάτι είναι για το υποκριτικό της ταλέντο.» Και συνέχισε λέγοντας πως κι εκείνη είναι τραγουδίστρια και αν θα έπρεπε να κριθεί για κάτι είναι για τη μουσική και τα τραγούδια της. «Δεν παρέστησα ποτέ ότι είμαι μοντέλο της Victoria's Secret. Δεν είμαι καν κοντά και ούτε προσπάθησα ποτέ να έχω αναλογίες μοντέλου».

Η Έλενα στη συνέντευξή της αυτή, θυμάται και την πρώτη φορά που φωτογραφήθηκε για το περιοδικό τον Νοέµβριο του 2005, όταν µόλις είχε κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά. Θυμάται ότι ήταν σε ένα πάρκο με πεσμένα φύλλα παντού, κάπου στο Λονδίνο, την περίοδο της Eurovision. «Σε εκείνη τη φωτογράφιση ερωτεύτηκα το φθινόπωρο. Θυµάµαι, είχε γίνει σε ένα πάρκο όπου υπήρχαν πεσµένα φύλλα παντού. Ήταν υπέροχα. Από τότε αγαπώ όλες τις εποχές του χρόνου» δήλωσε.
πηγή:www.toratora.gr