Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Bruno έχει εξελιχθεί στο αντίπαλον δέος των Mikel

Κεφάλαια ύψους από 120.000 ευρώ έως 180.000 ευρώ απαιτούνται για να ανοίξει κάποιος το δικό του επώνυμο κατάστημα καφέ και στην προκειμένη περίπτωση, ένα καφέ της γνωστής αλυσίδας Bruno. 

Η αλυσίδα Brunο η οποία ξεκίνησε από την «πόλη του καφέ» την Λάρισα, έχει εξελιχθεί στο αντίπαλον δέος της επίσης γνωστής αλυσίδας Mikel (από τον ίδιο τόπο καταγωγής), αποτελε δε, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand της ελληνικής αγοράς.
Σήμερα η αλυσίδα Bruno αριθμεί 24 καταστήματα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και η ανάπτυξη της είναι ταχύτατη τα τελευταία χρόνια.
Η εταιρεία δέχεται καθημερινά αιτήματα για το άνοιγμα νέων καταστημάτων, τα οποία και αξιολογεί.
Όπως αναφέρει, η υπεύθυνη ανάπτυξης της αλυσίδας καφέ Bruno, Σοφία Σακκά, το άνοιγμα νέων επώνυμων αλυσίδων καφέ μέσω franchise, δεν έχει επηρεαστεί τα capital controls.
Σύμφωνα με την ίδια, η μόδα του καφέ στην Ελλάδα δεν έχει περάσει. «Καφενεία υπήρχαν στην χώρα μας ακόμη και την εποχή του πολέμου», τονίζει χαρακτηριστικά.
Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη ότι οι Έλληνες δαπανούν 450 ευρώ περίπου σε καφετέριες ή για αγορά καφέ στον δρόμο σε ετήσια βάση, ακόμη και στην εποχή της κρίσης, τότε μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε γιατί οι περισσότεροι βλέπουν το άνοιγμα ενός καταστήματος καφέ, ως συμφέρουσα και αποδοτική επένδυση.
Όσοι ενδιαφέρονται να ανοίξουν ένα κατάστημα, καλό είναι να γνωρίζουν ότι η εταιρεία τους δίνει την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο είδη:
Στο BRUNO COFFEE STORE, το οποίο αφορά κατάστημα 80-120 τ.μ με διαθέσιμο εξωτερικό χώρο σε κεντρική θέση και στο SELF SERVICE CONCEPT, για κατάστημα 30-60 τ.μ σε πολυσύχναστους δρόμους ή σε εξόδους πόλεων
Αφού επιλέξουν το είδος του καταστήματος που θέλουν να ανοίξουν τότε τα επόμενα βήματα θα είναι τα εξής:
1. Επικοινωνία με τον εκπρόσωπο της εταιρίας να καταρτιστεί επιχειρηματικό σχέδιο
2. Γνωριμία με τους ανθρώπους των Bruno Coffee Stores
3. Επιχειρηματικό σχέδιο για την περιοχή ενδιαφέροντος
4. Δέσμευση περιοχής και έναρξη αναζήτησης ακινήτου
5. Επιλογή αινήτου και προσαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου
6. Υπογραφή σύμβασης και έναρξη κατασκευαστικών εργασιών
7. Επιλογή προσωπικού και εκπαίδευση
8. Προμήθειες
9. Σχεδιασμός διαδικασίας preopening και πλάνου εγκαινίων
10. Έναρξη λειτουργίας
Τα πλεονεκτήματα της επένδυσης σύμφωνα με την κ. Σακκά είναι: 
– Ευέλικτο Franchise: Η εταιρεία διαθέτει ένα ευέλικτο franchise με επίκεντρο και προτεραιότητα τη κερδοφορία του franchisee
– Δεν υπάρχουν royalties
– Χαμηλό food cost: Ο franchisee δεν αγοράζει όλα τα τα προϊόντα από τη μητρική εταιρία αντιθέτως η εταιρία του μαθαίνει πώς να τα παράγει με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, όπως το κέικ και τα σνακ.
– Γρήγορη απόσβεση: Η απόσβεση ενός καταστήματος Bruno υπολογίζεται ανάλογα με τη περιοχή, το ενοίκιο και το μέγεθος του καταστήματος από 1,5 μέχρι και 2,5 χρόνια.
– Διασφάλιση περιοχής: Η διασφάλιση μιας περιοχής είναι αρχή λειτουργίας της αλυσίδας προκειμένου να μπορέσει η επιχείρηση να είναι υγιής και αποδοτική.
– Συνεχής Εκπαίδευση Προσωπικού
– Ευρεία Εταιρική & Προϊοντική Διαφήμιση
– Αρχιτεκτονική & Διακόσμηση: Η αρχιτεκτονική – διακοσμητική φιλοσοφία των Bruno έχει προβλέψει την ανακαίνιση κάθε καταστήματος που θα χρειαστεί να γίνει στη 5ετία.
πηγή:thepaper.gr