Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

Στείλε μου e-mail, θα το δω….

Στείλε μου e-mail, θα το δω….enneanews

Στείλε μου e-mail, θα το δω….


Η ταινία που μας μύησε στο κυβερνοχώρο - αρκετούς θα έλεγα από εμάς – δεν  ήταν άλλη από αυτή που πρωταγωνιστούσε ο αγαπημένος ηθοποιός Τομ Χανκς  με συμπρωταγωνίστρια του την Μεγκ Ράιαν.
Η ταινία με λίγα λόγια,   η ιδιοκτήτρια (Μεγκ Ράιαν ) ενός παραδοσιακού βιβλιοπωλείου είναι ερωτευμένη με έναν ανώνυμο συνομιλητή της στο Internet, ο οποίος όμως τυχαίνει να είναι ο διευθυντής (Τομ Χανκς)  του ανταγωνιστικού πολυκαταστήματος βιβλίων που άνοιξε απέναντί της. Εν ολίγοις δύο αντίπαλοι επαγγελματικά ερωτεύονται τυχαία ο ένας τον άλλο μέσω... κυβερνοχώρου.

Στην σημερινή εποχή λοιπόν στο 2018 και όχι στο 1998 που προβλήθηκε η ταινία παρατηρούμε το σύνδρομο ΄΄ στείλε μου e-mail,  θα το δω… και περιμένεις! 
Εξυπακούεται ότι  θα χρειαστεί να τηλεφωνήσεις να κάνεις  το λεγόμενο ΄΄follow up’’  για να μάθεις την τύχη αυτού του mail. Το λάβανε;  το διαβάσανε;  το αξιολογήσανε; Είχε καμία τύχη;

 Το mail σε επαγγελματικό κυρίως  επίπεδο είναι ένα μέσο επικοινωνίας για εταιρίες μικρές,  μεσαίες έως και πολυεθνικές. Στην Ελλάδα όμως  εύκολα αγκαλιάζουμε ότι ξενόφερτο και εξεζητημένο,  μας καθιστά πρώτους στη λίστα!  Για κακή μας τύχη όμως ο Έλληνας  είναι ο κλασσικός,  μεσογειακός τύπος που απολαμβάνει παραδοσιακά να συμπεριφέρεται είτε προσωπικά είτε επαγγελματικά.
Άρα έχουμε το φαινόμενο της αυτοπαγίδευσης.  Δηλαδή επισκέπτεσαι το χώρο του ανθρώπου που θα συνεργαστείς και καταλήγεις να έχεις το δίλλημα: Θα επικοινωνήσουμε για κάποια συνάντηση ή  θα τα πούμε μέσω e-mail;
Και επειδή ο  Έλληνας  ο κλασσικός,  μεσογειακός τύπος θέλει να σου πει ότι είναι πολυάσχολος  και δεν ξέρει  πώς να σε διαχειριστεί - γιατί πλέον έχει απομακρυνθεί επικοινωνιακά με τον συνάνθρωπο – σου απαντά ΄΄ Στείλε μου e-mail΄΄.  Το οποίο κρύβει  πολλά όπως:
  1.      Δεν έχω τις γνώσεις να συναναστραφώ
  2.       Δεν θέλω να χάσω χρόνο
  3.      Δεν  πιστεύω ότι έχω να αποκομίσω κάτι θετικό
  4.       Διαθέτω όλα τα προσόντα άρα δεν χρειάζομαι κάποιον να μου υποδείξει κάτι
  5.       Αποφεύγω για να μην δώσω συνέχεια

Έτσι λοιπόν διαπιστώνουμε ότι αυτός ο γνωστός Έλληνας  ο κλασσικός,  μεσογειακός τύπος καθημερινά χάνει από την έλλειψη συναναστροφής, την γνώση που θα πάρει από την πρότασή σας,  τον τρόπο σκέψης σε μια εναλλακτική πρόταση,  την πιθανή αστεία γκριμάτσα που θα κάνατε σε κάποιο αστείο και άλλα πολλά γιατί πιστεύει ότι θα γλιτώσει χρόνο από εσένα ενώ  χάνει σε εμπειρίες  κάθε μέρα!