Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Οι 10 συνηθέστεροι λόγοι που οι ανδρες και οι γυναίκες κάνουν sex


 Οι 10 συνηθέστεροι λόγοι που οι γυναίκες κάνουν sεx


1: Ένιωσα έλξη για το άτομο

2: Ήθελα την σωματική απόλαυση

3: Επειδή είναι ωραίο

4: Ήθελα να δείξω την αφοσίωση μου στο σύντροφο μου

5: Ήθελα να δείξω την αγάπη μου στο σύντροφο μου

6: Ήμουν σεξουαλικά καταπιεσμένη και ήθελα να «απελευθερωθώ»

7: Είχα ορμές

8: Επειδή είναι διασκεδαστικό

9: Συνειδητοποίησα πως είμαι ερωτευμένη

10: Παρασύρθηκα από την ένταση της στιγμής



 

 


Οι 10 συνηθέστεροι λόγοι που οι άνδρες κάνουν sεx


1: Μου άρεσε η γυναίκα

2: Επειδή είναι ωραίο

3: Ήθελα την σωματική ικανοποίηση

4: Επειδή είναι διασκεδαστικό

5: Ήθελα να δείξω την αφοσίωση μου

6: Ήμουν σεξουαλικά καταπιεσμένος και ήθελα να «απελευθερωθώ»

7: Είχα ορμές

8: Ήθελα να δείξω την αγάπη μου στη σύντροφο μου

9: Ήθελα οργασμό

10: Ήθελα να ικανοποιήσω την σύντροφο μου