ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Η πολιτική επικοινωνία στην Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα πεδίο συνεχούς μάχης εικόνας και εντυπώσεων. Στην περίπτωση του κ. Τσίπρα, βλέπουμε μια συντονισμένη προσπάθεια επανατοποθέτησης στο δημόσιο χώρο, με αιχμή του δόρατος την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου.
Η στρατηγική της προβολής
: Κάθε μέρα νέα αποσπάσματα, συνεντεύξεις και αναφορές κρατούν το όνομά του στην επικαιρότητα.
: Το έργο παρουσιάζεται όχι μόνο ως προσωπική αφήγηση, αλλά ως πολιτικό μανιφέστο.
: Η τηλεοπτική κάλυψη λειτουργεί σαν πολλαπλασιαστής επιρροής, ενισχύοντας την εικόνα του.
Η ουσία πίσω από την εικόνα
όχι ναΗ επικοινωνιακή καταιγίδα δεν είναι τυχαία. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα νέο αφήγημα γύρω από τον πρώην πρωθυπουργό: όχι απλώς ως πολιτικό πρόσωπο του παρελθόντος, αλλά ως ενεργό παίκτη που διεκδικεί ξανά χώρο στο πολιτικό γίγνεσθαι. Η προβολή του βιβλίου λειτουργεί ως όχημα για να επανασυνδεθεί με το κοινό, να υπενθυμίσει τις θέσεις του και να ανοίξει διάλογο για το μέλλον.
Το δίλημμα της κοινωνίας
Η κοινωνία καλείται να διακρίνει ανάμεσα στην ουσία και την εικόνα. Είναι η επικοινωνιακή στρατηγική αρκετή για να επαναφέρει έναν πολιτικό στο προσκήνιο; Ή μήπως χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια καταιγίδα προβολής για να πείσει τους πολίτες;
Η απάντηση θα δοθεί όχι μόνο στις οθόνες, αλλά και στην πραγματική πολιτική πράξη. Γιατί η επικοινωνία μπορεί να ανοίξει δρόμους, αλλά η πολιτική ουσία είναι αυτή που τελικά καθορίζει την πορεία.
