Επίπεδα Επικοινωνίας Νέου Αρχηγού
1. Προσωπική Επικοινωνία
Στυλ : Άμεσος, αυθεντικός, χωρίς ξύλινο λόγο.
Μέσα : Συνεντεύξεις, podcasts, δημόσιες εμφανίσεις με ερωτήσεις από πολίτες.
Στόχος : Να χτίσει σχέση εμπιστοσύνης και να δείξει ότι «ακούει».
2. Κομματική Επικοινωνία
Εσωτερική ενημέρωση στελεχών στελεχών και οργανώσεων.
Συμμετοχική διαδικασία στη διαμόρφωση θέσεων.
Στόχος : Ενότητα και κινητοποίηση της βάσης.
3. Μαζική Επικοινωνία
Τηλεοπτικά σποτ , debates, άρθρα γνώμης.
Στόχος : Να διαμορφώσει το ευρύ κοινό και να εδραιώσει το αφήγημα.
4. Ψηφιακή Επικοινωνία
Κοινωνικά δίκτυα : Instagram, TikTok, X, Facebook.
Στρατηγική : Σύντομα βίντεο, προσωπικές ιστορίες, αλληλεπίδραση με followers.
Στόχος : Προσέλκυση νέων και ψηφιακά ενεργών πολιτών.
5. Συμβολική Επικοινωνία
Εικόνες και συμβολισμοί : Πού μιλάει, με ποιους εμφανίζεται, τι φοράει.
Στόχος : Να εκπέμπει μήνυμα ανανέωσης, σταθερότητας ή ενότητας.
