Υπενθυμίζεται ότι ο...
κ. Αμυράς είχε εκλεγεί βουλευτής με το Ποτάμι, κατέληξε στη ΝΔ και στη συνέχεια παραιτήθηκε ώστε να συμμετάσχει στο ευρωψηφοδέλτιο της Πειραιώς. Έτσι, η έδρα του επέστρεψε στο Ποτάμι και στην πρώτη επιλαχούσα, δηλαδή την κ. Λυμπεράκη.
«Επιστρέφω στη Βουλή σε μία λαμπρή ημέρα, την επόμενη που βγήκε η πρώτη φωτογραφία για τις μαύρες τρύπες και σε όλη την ταραχή που φέρνει στην Ευρώπη το Brexit και η αβεβαιότητα», τόνισε μεταξύ άλλων στην πρώτη της δήλωση ως μέλος του κοινοβουλίου.
Η κ. Λυμπεράκη έδωσε πολιτικό όρκο.
Σημειώνεται ότι η κ. Λυμπαράκη θα λογίζεται ως ανεξάρτητη βουλευτίνα, καθώς η ΚΟ του Ποταμιού διαλύθηκε όταν ανεξαρτητοποιήθηκαν οι Γιώργος Αμυράς και Γρηγόρης Ψαριανός...
altsantiri.gr
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS στις 15:03
!
