Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Βίβιαν Αργύρη



Είμαστε λίγες μέρες πριν αποφασίσουμε για το μέλλον του τόπου μας... Γι αυτό χρειάζεται καθαρό μυαλό και δύναψη ψυχής για να πάρουμε την καλύτερη απόφαση, όχι για μας αλλά για τα παιδιά μας
και το μέλλον του Δήμου μας.. Είναι εύκολο να μένεις στην εικόνα, στις αγκαλιές και τα φιλιά ή στα χτυπήματα στην πλάτη. Αλλά πόσο ακόμη? Τώρα είναι η ώρα να δούμε την ουσία.. Να καταλάβουμε την αλήθεια, να επιλέξουμε την ειλικρίνεια και την εντιμότητα.. Να ξεχωρίσουμε την υπευθυνότητα από τα λόγια τα μεγάλα..Είναι η ώρα να δούμε ποιος έκανε έργο με πράξεις, ποιος δούλεψε σκληρά, ποιος νοιάστηκε πραγματικά να αλλάξει την πορεία του Δήμου.. Γιατί το αποτέλεσμα έρχεται μόνο μέσα από θυσίες,μόνο μέσα από μεθοδικότητα και πολλή πολλή δουλειά. Κι αυτά είναι τα χαρακτηριστικά της πρότασης ευθύνης του Νίκου Σταυρογιάννη. Της παράταξης που εσείς στηρίξατε και της δώσατε τη δύναμη να διοικήσει με καθαρότητα, με εντιμότητα, με διαφάνεια, με στρατηγική και με όραμα η Λαμία να γίνει ευρωπαϊκή πόλη και ο Δήμος μας σύγχρονος και αποτελεσματικός..Σας κοιτάμε λοιπόν στα μάτια και σας ζητάμε να μας εμπιστευτείτε ξανά για να υλοποιήσουμε το σημαντικό έργο που ξεκινήσαμε.. Σας κοιτάω κι εγώ στα μάτια και σας ζητάω να μου δώσετε ξανά τη δύναμη να συνεχίσω να δουλεύω για τον τόπο μου που τόσο αγαπώ. Να δουλεύω για σας και να είμαι η φωνή σας, η σκέψη σας και η καρδιά σας.. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε και σας ζητάω να συνεχίσουμε μαζί να προσφέρουμε..